11 Haziran 2009 Perşembe

Manga Şehr-i Hüzün ile ilgili

harika parçalar, ama tamamında ayrılık, aşk acısı, hüzün olması insanı biraz üzebilir. tema etrafında yaşayanlar için de çok kötü oluryodur heralde. bu gibi durumda olanların dinlememesi tavsiye edilir.

sevdiğim nakaratları

- beni benimle bırak
Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehennemde
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine

- cevapsız sorular
Sustu bu gece, karardı yine ay
Kaldı geriye cevapsız sorular
Uyandığında onu ilk kim görecek
Bıraktığım düşü kim büyütecek?

- Her Aşk Ölümü Tadacak
Bir hüzün şehri ayırdı bizi
Ve bu son olmayacak
Gözyaşıyla beslediği
Her aşk ölümü tadacak

- Hayat Bu İşte
Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

- Üryan Geldim
Üryan geldim yine üryan giderim
Var mı elde ölmemeye fermanım
Azrail gelmiş can talep eyler
Var mı, var mı ölmeye dermanım ?

- tek yön seçtiğin tüm yollar
ve anlarsın !
bendenin özgür kalsa neye yarar
acıtır ruhunu içinde kalanlar
dönemezsin artık geriye
tek yön seçtiğin tüm yollar

- Hepsi Bir Nefes
Ey kör anla bu yer bu gök boş
Bırak onu bunu gönlünü hoş tut hoş
Şu durmadan dağılan alemde
Hepsi, hepsi bir nefestir
Gerisi boştur boş

??12.temmuz.2009?

1 yorum:

  1. çok biçimsiz bir sayfa.içerik karmakarışık...biraz düzene ihtiyacı var..azıcık çaba..içerik güzel olsa bile biçim salaş ve konular bağlantısız kopuk

    YanıtlaSil